» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » R » Ryba - znaczenie snu

Sennik Ryba

RybaRyby w snach przeważnie są pozytywną wróżbą. Najogólniej dotyczą zawarcia nowych znajomości i zbliżających się szczęśliwych okoliczności.

Widzieć mnóstwo ryb - zbliżający się dobrobyt.

Jeść ryby - znak szczęścia a nawet wygranej!.

Gdy próbujesz ją złapać - oznacza, że w najbliższej przyszłości zaczniemy dążyć do sukcesów finansowych. niektóre senniki zwracają nam również uwagę, że przez nasze niewłaściwe zachowanie odtrącamy od siebie przyjaciół.

Widzieć pływające ryby w czystej wodzie - możesz zrobić na kimś bardzo dobre wrażenie.

Jeżeli pływają w brudnej, mętnej wodzie - trudności.

Jedzenie surowych ryb - zawrzesz nowe znajomości.

Gdy dostrzegasz martwe ryby - najczęściej oznacza to straty finansowe.

Jeżeli próbujesz ją usmażyć - miłe spotkanie.

Łowić je - zbliżające się sukcesy.

Mrożone - sytuacja finansowa może nie być najlepsza.

Morskie - to znak dużych możliwości.

Akwariowe - zbliżające się okazje.

Przyrządzać rybę po grecku - docenisz czyjeś rady.

Gdy kupisz ryby w sklepie - ostrzeżenie przed możliwym podstępem ze strony niewiarygodnych osób.

Jeżeli zostaniemy połknięci przez nią - zmartwienia.

fot. sxc.hu/photo/1394380 , rosemmayer
Interpretacje internautów:

Asia (21.10.2017) śniło mi się, że wróciłam do domu i zobaczyłam, że w akwarium nie ma wody, ale ryby żyj. Szybko zaczęłam uzupełniać tą wodę po czym nagle się obudziłam.
~Asia

Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~Magdalena (17-02-2017r.) - Śnilo mi sie ze pakowalam sie i musialam wyjechac do innego kraju. Śniło mi sie ze bylam tam na targu i tam mnie poczestowano na jedzeniem. Na talerzyku dostalam danie z surowym łososiem. Kawalek byl bardzo dobry bo zachwycalam sie smakiem.
~Monika (22-01-2017r.) - Śniło mi się że jestem koło jakiś budynków, wokół mnie zauważyłam jest woda ale tylko do pół kolan i spojrzałam w dół i zobaczyłam pełno wokół siebie ryb pływały wokół mnie, rybki były średniej wielkości takie jak makrela ale nie wiem co to za ryby najdziwniejsze jest to ze byli tez inni ludzie ale wokół nich nie było tyle ryb co koło mnie. Potem rozejrzałam się i przypomniałam o siostrzeńcu, spojrzałam a on mi gdzieś uciekł więc poszłam za nim żeby go zatrzymać. Spojrzał a on był za filarem budynku i wtedy się obudziłam. Wcześniej przed tą wodą już nie pamiętam żadnych szczegółów.
~Ola (5-11-2016r.) - Byłam z partnerem nad wielką rzeką staliśmy przy moście, był z nami kolega który przyszedł łowić ryby. Cały czas powtarzałam żeby zobaczyli jak przybrała woda. Gdy odchodziliśmy zobaczyłam pływające ryby łososie. Jedna była mniejsza druga była potężna a trzecia wielka i była bardzo blisko brzegu,nie umiała przedostać się do głębszej wody. Poprosiłam tego kolegę aby tej rybie pomógł, wziął ją w ręce i wrzucił do wody.
~Zosia (14-08-2016r.) - Śniło mi się, że byłam z dorosłym synem na zakupach. Syn chciał kupić świeże ryby, więc zatrzymaliśmy się przed straganem gdzie je sprzedawano. Poprosiliśmy kilogram świeżych ryb. Sprzedawca zważył i podał nam w koszyku zakupione ryby. Ale zauważyłam że na wierzchu koszyka z rybami leży sam łeb ryby, więc poprosiłam o wymianę, ale sprzedawca nie był zadowolony ale wymienił na całą rybę.
~A (23-05-2016r.) - Byłam w domu rodzinnym, który był inny niż jest. W pokoju robiłam porządek w szafce z książkami , papierami. Potem przeglądałam ubrania były to bluzki. Jedna miała plamę więc odłożyłam ją do prania. Kiedy w ręku miałam białą fajną bluzkę znalazłam się na podwórku a obok była koleżanka, której spodobała się ta biała bluzka. Dałam jej mówiąc że na mnie jest za mała. Nagle pojawiło się akwarium z rybkami, ale było schowane w kanale samochodowym. Miałam zmienić wodę u ryb, ale one zaczęły zdychać, nie miałam ochoty wyławiać zdechłych ryb.
~Ewa (20-01-2016r.) - Stałam nad brzegiem jeziora,a tam w krystalicznie czystej wodzie pływały wielkie ryby było ich bardzo dużo, były ogromne, dosłownie obijały się o siebie. Raz po raz wynurzały ogromne głowy z wody i wyglądało jakby na mnie patrzyły. Nie wiem jakim cudem znalazł się w moim ręku sak którym próbowałam złapać wielką rybę, udało mi się złapać jedną, zaniosłam ją do samochodu i włożyłam do bagażnika. Wiele razy próbowałam złapać jeszcze jakąś rybę ale się nie udało. One dalej wychylały te ogromne głowy z wody, jedna w kolorze niebieskim wychyliła wielką głowę z wody i położyła ją na trawie, ale szybko z powrotem wróciła do jeziora. Ja dalej zafascynowana i trochę ze strachem patrzyłam na te pływające i obijające się o siebie olbrzymy. Wszystkie ryby były szare i olbrzymie tylko jedna była niebieska. Wróciłam do samochodu stał przy nim człowiek i powiedział że nie wolno łowić ryb w tym jeziorze. Zabrał moją rybę i wrzucił ją z powrotem do jeziora. Obudziłam się.
~joanna (3-01-2016r.) - Śniło mi się że jechałam z grupką moich znajomych do domu mojej mamy atmosfera pomiędzy nami była bardzo miła i wesoła. Moja mama miała w pokoju ogromne akwarium w którym pływały ryby jedna z tych ryb była bardzo duża ale akwarium było wypełnione wodą do połowy, zwróciłam jej uwagę, że należy uzupełnić wodę i za chwilę akwarium było pełne wody. Następnie razem ze znajomymi robiliśmy remont i widziałam betonowe kawałki w kształcie puzzli i moi znajomi zaczęli mieć do mnie o coś pretensje i się pokłóciliśmy.
~Monika (7-11-2015r.) - Akwarium z korzeniem drzewa i rybami stało w pokoju. W nim pływały ryby. Siedziała obok moja koleżanka. Chodziły po niej czerwone ładne robaki. Nie obrzydzały, wręcz przeciwnie. Miały się z niektórych z nich wykluć małe rybki.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Lodówka pełna ryb.: Otwieram lodówkę w domu, a w tej lodówce na półkach są poustawiane półmiski z rybą i ryby, które leżą na półkach. Przyniosłem w niebieskim worku jeszcze ...
~Sławomir | 3 Października 2022, godz. 7:08r. | Lodówka pełna ryb. »

Ryba w wodzie.: Jestem na zewnątrz kościoła, mój samochód stoi blisko kościoła. Idę z tyłu kościoła i za płotem kościoła widzę takie rozlewisko wody. Po tej wodzie cho...
~Sławomir | 10 Kwietnia 2022, godz. 11:52r. | Ryba w wodzie. »

Chęć kupienia ryb: Śniło mi się, że szłam drogą, bo szefowa wysłała mnie żebym kupiła jej ryby. Zauważyłam nad rzeką pana, który łowił ryby. Podeszłam do niego i zobaczył...
~Meg | 21 Marca 2021, godz. 8:19r. | Chęć kupienia ryb »

Ocena: 4.82 6 (głosów: 24)
Podobne sny: Prosię, Pantera, Gady, Pancernik,

Najnowsze komentarze (35):
  • ~Gość (13 Listopad 2023, godz. 14:00)

Śniło mi się, że w samochodzie byli ludzie otruci przez rybki srebrne i proszące o pomoc

• ~Adam (10 Grudnia 2022, godz. 23:51)

Ostatnio śniłem o rybach - niestety nie spełniło się ;/
  • ~Gość (3 Grudnia 2022, godz. 7:20)

Śniło mi się, że za domem płynęła rzeka, szybkim nurtem, a po jednej stronie przy brzegu, bardzo szybko płynęły martwe ryby.
  • ~M.B (8 Stycznia 2021, godz. 14:22)

Śniło mi się, że z mojej stopy wystawał mały kawałek rybiego ogona(jakby końcówka płetwy) natomiast reszta rybki była w moim ciele, w stopie bliżej pięty. Zwierzak o niebiesko-białym ubarwieniu był żywy, ruszał się i najwidoczniej miał się świetnie. Nie odczuwałem bólu.
  • ~Gość (3 Września 2020, godz. 10:39)

Śniło mi się że przyglądam się czystej glębokiej wodzie, pływały w niej ryby i bylo slychać z oddali, że dzieci bawią się w wodzie.
  • ~Gość (17 Czerwca 2020, godz. 23:16)

Dużo ryb na pogodnym niebie.
  • ~Gość (6 Czerwca 2020, godz. 9:38)

Śniło mi się wiadro, a w nim dwie ryby. Jedna była duża, a druga to sum z długimi wąsami. Sum uciekał z wiadra. Raz go złapałam i znowu wyskoczył. Zsuwał się po trawie na łące z górki. Kiedy go dogoniłam to się obudziłam.
  • ~Gość (5 Kwietnia 2020, godz. 10:35)

Śniły mi się ryby w czystej wodzie, były duże i o pięknych kolorach, we śnie byłem zachwycony ich wyglądem.
  • ~Gość (4 Kwietnia 2020, godz. 8:37)

Śniło mi się że karmiłalem ryby słodkowodne które były bardzo ładne, duże, kolory były piękne, niebieskie i pomarańczowe, byłem bardzo podekscytowany ich wyglądem.
  • ~Gość (16 Grudnia 2019, godz. 6:14)

Śniło mi się, że weszłam do pokoju i zobaczyłam, że w akwarium pływa szkielet najładniejszej i największej rybki jaką miałam.
  • ~Gość (4 Grudnia 2019, godz. 8:48)

Śniło mi się,że jechałam samochodem z koleżanką. Padał deszcz i samochód jeździł po błocie. Nagle wśród strugach deszczu w szybę samochodu poleciała bardzo mała rybka. Wychodząc z zakrętu w szybę uderzyła kolejna ryba, tym razem była bardzo duża. W tym momencie się obudziłam.
  • ~Gość (4 Grudnia 2019, godz. 8:41)

Śniło mi się,że jechałam samochodem z koleżanką. Padał deszcz i samochód jeździł po błocie. Nagle wśród strugach deszczu w szybę samochodu poleciała bardzo mała rybka. Wychodząc z zakrętu w szybę uderzyła kolejna ryba tym razem była bardzo duża. W tym momencie się obudziłam.
  • ~Gość (19 Listopad 2019, godz. 11:19)

widziałam w snie duze karpie jeden z nich podpłynał do mnie jakby chciał mnie ugryzc....potem w wodzie plywalo duzo czerwonych ryb
  • ~Gość (30 Września 2019, godz. 5:32)

Snilo mi sie ze w szafce byly w woreczku wedzone ryby (makrela)zepsuta z robakami
  • ~Aisza (23 Września 2019, godz. 7:12)

Śniło mi się że otwarłam nową ( drugą) lodówkę w kuchni u brata. Było tam jedzenie i wypadła mała głową rybki która cały czas żyła, nie mogłyśmy jej złapać. Gdy się udało zchwytać nadepłam na nią ale nie pomogło. Wzięłam te chusteczki (z ta głową) wybiegłam na dwór aby wrzucić do kontenera ale padał deszcz i zalało dojście. W tym momencie wrócił mój brat i wrzucił ta głowę do palącego się pieca.
  • ~Gość (12 Września 2019, godz. 7:59)

Martwe ryby wiszące na drzewie.
  • ~Gość (23 Maja 2019, godz. 22:44)

Dzień dobry śniło mi się, że miałem w rękach dużą rybę jak by ze srebra. Byłem na balkonie ryba wyrwała się z ręki i uciekła ,odbijając się przez podwórko i wskakując do okna.
  • ~Gość (17 Maja 2019, godz. 10:00)

Śniła. mi się woda jezioro jakiś port widziałam męża jak szedł z dużym wiaderkiem gdzie były ryby przesypal je do mniejszego ale one jakby puchly i widziałam same duże głowy brakowało im wody więc z powrotem podzieliliśmy je do dwóch wiaderek
  • ~Gość (21 Lutego 2019, godz. 9:41)

Stałam na drewnianym pomoscie,zarzucilam wędkę i prawie natychmiast bylo branie.Wyciagnelam na pomost duza srebrna blyszczaca rybe.Wiła się po pomoscie i wpadla do wody widzialm haczyk wbity w grzbiet.Chyba sie zerwala bo wołałam zeby mi podano robaka.Ale odwróciłam sie i ryba lezala w koszyku ale jakby mniejsza.
  • ~kalIN (17 Stycznia 2019, godz. 16:26)

sniło mi sie ze wychodząc z magazynu wchodziłem na takie male molo przy zatoce złapałem rybe na wętke i nie mogłem jej odczepić chodziłem i szukałem ludzi kto mi pomoze prubujac ja odczepić sciaskałą mnie swoja szczeka z ostrymi zebami nie uszkadzając nic wszedłem jeszcze raz na magazyn i wróciłęm bo szukałem wiadra jej juz nie było i stal jakiś koreanczyk z partnerka
  • ~gosc jarek (29 Grudnia 2018, godz. 9:55)

snilo mi sie ze otwieram lodowke i w niej na talerzu leza filety rybne usmazone w ciescie i surowe razem.co to oznacza?
  • ~Gość (7 Lipca 2018, godz. 9:12)

Bylem w toalecie, a w niej pływała kolorowa akwariowa rybka, miała duże welony, rozpoznawała mnie, cały czas patrzyła się w moim kierunku ruszając całym ciałem z radości. chciałem ją wyciągnąć ale nie wiedziałem jak wiec uznałem że jedyną opcją jest ją spuścić do kanalizacji, dopiero kiedy zniknęła mi z oczu w odmętach kanalizacji, zdałem sobie sprawę że mogłem użyć szklanki do jej wyciągnięcia. Czułem się z tym źle, że nie wpadłem na to wcześniej i teraz nie wiem gdzie ona jest i do teraz dziwi mnie moje okrucieństwo.
    w dalszej części snu bylem na imprezie, na której tematem docelowym była gra w szukanie skarbu. Trzeba było odnajdować wskazówki i za pomocą ich można było dostać coś niesamowitego, kiedy reszcie imprezowiczy bardziej ciekawe okazało się picie i tańczenie zostałem jedynym szukającym elementów układanki. Doprowadziło mnie do odnalezienia karty w kolorach tęczy, która cały czas świeciła, było na niej narysowanych 6 kolesi, których ta karta mogła przyzwać do mnie choćby byli martwi, wiedziałem że jest coś niesamowitego. Na tym zakończył się mój sen
  • ~MK (12 Grudnia 2017, godz. 0:29)

Snilo mi sie,ze plywam w morzu z wieloma rybami sredniej wielkosci. Bylo ich bardzo wiele.i momentami wpadaly mi do buzi.
  • ~Izimizi (10 Grudnia 2017, godz. 0:38)

Śniło mi się morze, piękna czysta woda i ogrom dużych pięknych ryb,nie łapałam ich tylko same podplywaly, glaskałam i odpływały.Woda była przejrzysta ciepła i niebo odbijało swój błękit
  • ~beata (25 Października 2017, godz. 12:14)

dostałam rybę surowa, dorsza od kobiety która w gości do mnie przyjechała, zapomniałam ją usmażyć, leżała tak luzem oprawiona, czysta bez lodówki trzy dni, później zaryzykowałam smażyć, wydawało mi się ,że będzie dobra , ale bałam się próbować , wąchałam pachniała, ale miałam watpliwości.
  • ~Karola (11 Października 2017, godz. 7:47)

Śniło mi się , że wypuszczam ryby do akwarium , ale to nie były rybki akwariowe . Były to bardziej morskie , choć wygląd miały paskudny . wyglądała od głowy do ogona jak zwykła ryba , głowa naromiast była spłaszczona. oczy miała zamglone jakby była ślepa i większą część głowy zajmowały zębiska jak u rekina. Gdy ją wrzuciłam do akwarium trzeba było dotknąć skrzeli by nabrała w nie wody , aby mogła pływać .
  • ~Kasia (25 Sierpnia 2017, godz. 16:40)

Miałam sen,w którym szłam niezupełnie kompletnie ubrana po jakiejś przestrzeni na której rosła trawa, taka soczyście zielona. Szłam nieco pod górę z zamiarem kąpieli czy wzięcia prysznica. Byłam zażenowania że jestem częściowo naga i sciskalam w rękach jakieś rzeczy (ręcznik czy ubrania). Jednak szłam nadal nie oglądając się za siebie i wtedy usłyszałam głos jakby mojej córki "zobacz". Odwróciłam się i zobaczyłam rzekę płynącą po pokruszonych płytach betonowych. W rzece płynęła dość wartko czysta woda, w której było pełno ryb wyskakujacych z niej a na środku rzeki stało stado świń, wielkich, tłustych i spokojnych, wśród nich kucała moja córka cała zachwycona. Na brzegu rzeki było pełno ludzi. Nie widziałam ich twarzy, taki ogólny tłum. Zdziwiona tym widokiem zatrzymałam się na chwilę i chyba zaczęłam ponownie iść i nagle się przebudziłam.
  • ~Dominika (13 Czerwca 2017, godz. 7:49)

Śniło mi się, że jestem na plaży. Jest ze mną moja 11 letnia córka. Na tej plaży są jakieś karuzele, oraz olbrzymi diabelski młyn. Już sam widok na ten młyn sprawia że robi mi się ciemno przed oczami. Nagle patrze że moja córka już siedzi w nim i chociaż chce ją z tego wyciągnąć nie zdążam i bardzo sıe o nią boję chociaż ona jest zachwycona. Ale ona jest odważna....myślę.
    Naraz obracam się a na tym gorącym piasku leży mała rybka. Jest przepiękna, taka niebieska, odblaskuje w słońcu. Wygląda jak złota rybka tylko jest niebieska. Widze że ona ledwo już oddycha więc biegiem ją biore i wrzucam do wody z nadzieją że przeżyje. Ona taka omdlona ale za chwile się otrząsa i zaczyna normalnie pływać i już prawie chce odpłynąć ale nagle się odwraca w moją stronę i się na mnie patrzy z taką wdzięcznością...
    Dodam jeszcze że modliłam się o znak czy jestem na dobrej drodze i w dobrym miejscu.
  • ~A. (25 Maja 2017, godz. 8:52)

Byłam w domu rodzinnym, poszłam do łazienki, a tam w wannie z wodą siedziała, (bo była wielkości dorosłego człowieka), ryba piła. Była żywa ale średnio zadowolona. W sumie poirytowana. Rozbawił mnie jej widok, chciałam nawet zrobić zdjęcie i wtedy się obudziłam.
  • ~Salomonder (3 Maja 2017, godz. 11:24)

Śnił mi się zbiornik wodny. Małe jezioro lub oaza, jakby gdzieś w tropikach. Woda była spokojna, i bardzo czysta.
    Byłem tam z rodziną i przyjaciółmi.
    Zauważyłem w wodzie rybę, i krzyknąłem do znajomych, żeby ją dostrzegli.
    Pływała przy samym brzegu i była bardzo duża - może z metr długości. Była bardzo kolorowa / egzotyczna.
  • ~Akol (30 Marca 2017, godz. 4:22)

Śnila mi się potężna burza. Siedziałam w domu i wszystko widziałam z okna. Pierwsze co w trakcie niej nastąpiło to bardzo długo trwający piorun, który uderzył w coś a jak się po chwili okazało w auto które następnie uderzyło w blok. Kolejnym objawem była masa ptaków latających za oknem z czego jeden wpadł do mieszkania przez uchylone okno ale był żywy. Trzeci obraz że snu to ogromny lej unoszący wodę z ziemi w postaci wiru. Z tą wodą porwane zostały ryby które z impetem uderzy w moje okna.... niebo było bardzo ciemne, wręcz upiorne
  • ~Rudzik (13 Stycznia 2017, godz. 12:11)

W większości senników wpisywane są czynności jakbyśmy śnili tylko o rzeczywistości zwykłych dni.
    Tym razem poszukuję znaczenia snu w którym były 2 ławice ryb, które pływały w powietrzu tak jakby bez wody latały. Większość była rasy rybki DORI z GDZIE JEST NEMO (bardzo dawno nie oglądałam). Jedna ławica była z mniejszymi rybkami i łagodnymi, a druga po drugiej stronie miała większe rybki tak jakby przerośnięte muskularne DORI z ładunkami elektrycznymi do obrony i chowały się w ukwiałach gotowe zaatakować w każdej chwili. Śniło mi się że widzę osobę próbującą ja nie wiem złapać, czy po prostu popatrzeć na jedną z nich. Z ukwiału wypłynęła jedna i powoli powoli podpłynęła do jego nosa widziałam tą chęć mordu i gotowości do ataku.

Więc ani nie kupowałam ani nie jadłam ani nie widziałam w czystej wodzie ani też jej nie łapałam....jak to interpretować?
  • ~Ania (28 Grudnia 2016, godz. 7:51)

Śniło mi się, że dwójka miłych nieznajomych zabrała mnie do sklepu zoologicznego. Kupiłam 3 rybki. Jedną pomarańczową , druga była konikiem morskim takim małym a trzecia nie pamiętam. Rybki były małe. Kupiłam akcesoria do akwarium. Potem zobaczyłam 2 rybki pływające w małym , pełnym akwarium. Pamiętam, że byłam wtedy spokojna i szczęśliwa.
  • ~Mirko (18 Stycznia 2016, godz. 8:19)

Śniło mi się, że oszczepem łowie duże łososie w jakimś stawie gdzie ich było pełno. Nagle jeden zjadł drugiego i tego właśnie złowiłem i nagle przeskok i jestem u znajomych i ta ryba leży na podłodze a ja pytam gdzie jest zlew ,a była ogromna i miała problem się tam zmieścić.
  • ~Kasia (11 Lipca 2015, godz. 1:54)

Śniło mi się że wrzucam do akwarium rybki i nagle jedna większa ryba zjada mniejszą rybkę a ja zastanawiałam się gdzie przełożyć tą dużą żeby nie zjadła tych mniejszych???
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Szukać Szukałem czegoś w torebce żony i znalazłem pendrive'a z danymi, na których były zdjęcia. ...
  • Teść Śniło mi się, że mój zmarły teść siedział przy wózku mojej córeczki. Co to może oznacza...
  • Grób Śnił mi się groby otwarte, które zamykano betonowymi płytami....
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies