» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » W » Wakacje - znaczenie snu

Sennik Wakacje

WakacjeNajczęściej sen o wakacjach wynika z przepracowania i potrzeby spokoju. O wakacjach śnią często młodzi ludzie, którzy mają dość szkoły i nauki. Gdy zdarza nam się dość często o nich śnić, wówczas może być to znak zbliżających się dni, w których poczujemy wielką ulgę.
Jeżeli spędzasz wakacje ze swoją miłością, wtedy taki sen ma bardzo miłe znaczenie, odnosząc się do szczęśliwej przyszłości.

Wakacje za granicą - zapowiedź dobrych pomysłów i perspektyw finansowych.

Być na wakacjach nad morzem - wkrótce oderwiesz się od złych myśli i skupisz się na czymś znacznie przyjemniejszym.

Jeżeli szykujesz się do podróży wakacyjnej - wkrótce pojawią się bardziej radosne chwile, dzięki którym oderwiesz się od problemów.

W górach - twoje ukryte pragnienia wyjdą na wierzch.

fot. freeimages.com/photo/1444596 , MEJones
Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~Nina (13-12-2016r.) - Byłam na odpoczynku na jakiejś wyspie, grałam tam w piłkę nożną w Grażynie i wygrałyśmy. Pisałam również z chłopakiem, który mi się podoba, ale on nie mógł się ze mną spotkać. Zwiedzałam też tę wyspę.
~Daga (12-07-2016r.) - W moim śnie wybrałam się ze znajomymi i kuzynką na wakacje do Portugalii. Weszliśmy do hotelu, który zrobił na mnie negatywne wrażenie. Był brudny i obskurny, najgorsze były pokoje i toaleta. Po rozpakowaniu się chciałam iść na plażę. Spotkałam bardzo przystojnego miejscowego chłopaka i spytałam o drogę. On mi ją wskazał, ale nie był mną zainteresowany, mimo iż próbowałam z nim flirtować. Po dotarciu na plażę chciałam popływać, lecz nagle zmieniła się pogoda. Było zimno i padał deszcz. Mimo niepogody weszłam do morza, ale wtedy rozległ się głośny alarm. Przestraszona uciekłam.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Wakacje w ciepłych krajach : Sen był bardzo realny, leciałam samolotem do ciepłych krajów jakieś Malediwy albo Majorka. Byłam w pięknym hotelu, stałam w pięknej błękitnej wodzie, kt...
~Monia | 4 Marca 2021, godz. 12:38r. | Wakacje w ciepłych krajach »

Pająki : Śniło mi się, że z chłopakiem i siostrą pojechaliśmy gdzieś na wakacje. Podczas zwiedzania zatrzymaliśmy się w sklepie, który był trochę na odludziu, że...
~Julia | 30 Marca 2018, godz. 11:54r. | Pająki »

Ocena: 4.83 6 (głosów: 12)
Podobne sny: Pasieka, Rów, Park, Wyspa,

Najnowsze komentarze (1):
  • ~Gość (25 Stycznia 2020, godz. 8:23)

Jestem na wakacjach , zawsze nad morzem, jest cudownie i pięknie, zawsze słonecznie, pomimo tego nie mogę się cieszyć gdyż przytłacza mnie świadomość, że będę musiała wrócić, przedłużamy pobyt i im dłużej jestem tym bardziej przytłacza mnie świadomość konsekwencji przedłużania, że przecież muszę wracać do pracy i obowiązków, nadchodzi moment pakowania, ten motyw jest zawsze prawie taki sam, ogromną ilość bagaży i nie mogę wszystkiego spakować, ogarnia mnie panika bo spóźnię się na samolot, i tak tkwi w tym koszmarne, tęsknoty za tymi minionym wakacjami, zawsze nad morzem, koniecznością powrotu i nieumiejętnością opakowania się,
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Zęby Dzień dobry, Śniło mi się, że był piękny słoneczny dzień i poszliśmy do dentysty z narzecz...
  • Tańczyć Tańczyłam ze swoim synem....
  • Pasożyty Śniło mi się, że w lewej ręce miałem mała ranę i wychodził z niej pasożyt, coś w podobnie...
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies