» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » P » Powrót - znaczenie snu

Sennik Powrót

PowrótKiedy śnimy o naszym powrocie do domu - wówczas taki sen jest oznaką załatwienia wielu wcześniej odwlekanych spraw.

Jeśli widzimy inną powracającą osobę - musimy wziąć się za realizację swoich planów.

Powracająca dziewczyna - nowa przyjaźń.

Gdy wracasz do byłego partnera lub byłej partnerki - potrzebujesz miłości.

Jeżeli śni ci się powrót do szkoły - nadal czujesz, że w przeszłości nie udało ci się czegoś zrealizować.

fot. sxc.hu/photo/61593 , educ8n4
Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~Agnieszka (6-02-2017r.) - Muszę spakować walizkę w hotelu przed powrotem do domu z urlopu i tych rzeczy jest tak dużo, że nie mogę skończyć się pakować, mam na to pakowanie mało czasu. Jestem w tym śnie bardzo zestresowana, bo wiem że muszę zdążyć na samolot. Zawsze budzę się zanim uda mi się spakować walizkę.
~Justyna (21-07-2016r.) - Ten sen powtarzał się co jakiś czas. Po pierwsze, że wpadamy w swoje ramiona i cieszymy się sobą a za drugim, że zaczęliśmy się kłócić już w progu drzwi a za trzecim razem, że się rozstaliśmy tuż przed jego powrotem.
~Joanna (27-10-2015r.) - Wrócił mój były chłopak, przytula, całuje, żaluje tego wszystkiego co zrobił i znów jesteśmy szczęśliwi. Miłość szczęście. Powrót.
~Ela (21-10-2015r.) - Siedzę w pokoju nagle widzę teścia, który jeszcze wczoraj był w szpitalu i mieli mu robić badania. Pytam się go zdziwiona jego takim szybkim powrotem do domu "Co ty tu robisz". On odpowiedział, że wyszedł.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Sen o byłym chłopaku : Ostatniej nocy śnił mi się mój były, zaprosił mnie do siebie żeby porozmawiać o tym, co się wydarzyło oraz o przebiegu rozstania, wcześniej nie udało ...
~Anna | 29 Stycznia 2024, godz. 13:56r. | Sen o byłym chłopaku »

Pociąg : Śniło mi się, że wysiadłam z pociągu na innej stacji. Zorientowałam się i w ostatniej chwili z powrotem do niego wsiadłam. Wsiadając zgubiłabym buta, ale ...
~Kate | 22 Stycznia 2024, godz. 5:42r. | Pociąg »

Powrót z wakacjj: Byłam z rodziną na wakacjach w ciepłym kraju daleko od domu. Był ze mną na pewno syn, były mąż i chyba córka, ale wiem że była ale nie widziałam jej. Mieszk...
~Agnieszka | 26 Stycznia 2020, godz. 12:20r. | Powrót z wakacjj »

Ocena: 4.08 6 (głosów: 10)
Podobne sny: Wagary, Nosić, Wyścig , Przewracać,

Najnowsze komentarze (2):
  • ~Gość (11 Października 2019, godz. 7:08)

Sen zaczyna się w innym państwie jest jakaś wojna, rozmawiam z jakąś policjantka na murze, świeci słońce i temperatura jest na plusie. Jesteśmy nad torami, widzimy je z góry. Te pociągi nie mają kontroli. Nie zatrzymują się. Tak jakby ktoś przejął kontrolę. W pociągach są ludzie. Zaczynam uciekać do domu. Po torach wraz z moją kilkuletnia siostrą i siostrą która teraz jest już nastolatka. Wracamy lasami, torami, chowamy się przed nadjeżdżającymi pociągami. Koniec snu-rozpoznaje miejsce z życia jest most nad moim miastem pod którym przejeżdżają pociągi. Wchodzimy do lasu gdzie odgradzają nam drogę garaże. Wspinam się, pomagam siostrze, jedną niosę na rękach. W końcu schodzimy z drugie strony gdzie stoją bloki. W bloku mieszkaliśmy za dziecka. Stawiam najmłodsza siostrę na ziemię i widzę jakąś starsza Panią i pieska nadbiegającego do siostry.
  • ~Danuta (18 Czerwca 2017, godz. 20:27)

Biegam szukam kasy gdzie mogę kupić bilet na pociąg , omijam jedną stację ,drugą s, szukam dalej kasy i gdzie mogę wsiąśc do pociągu , idę i widzę tory a raczej ich brak ..zamiast torów pas .ziemi zaoranej
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Cukier Cukier w torebce ...
  • Klucz Ex mojego partnera przyszła i położyła pęk kluczy na stole. Co to znaczy? Czy odczepi się w ko...
  • Nóż Byłam z rodzicami na jakiejś wsi(chyba na wakacjach) w jakiejś wynajętej chacie. W tej chacie mi...
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies