» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » P » Podróż - znaczenie snu

Sennik Podróż

PodróżZapowiada nowe możliwości w życiu. Motyw podróży pojawia się często, gdy mamy liczne plany na przyszłość i staramy się je zrealizować. Odzwierciedla również naszą odwagę, poczucie wolności i swobody.
Sen o podróży wynika również z miłości do turystyki i odkrywania nowych miejsc na świecie.

Jeżeli podróżujesz - masz ciekawe perspektywy. czasem to znak nawiązania dawnych znajomości.

Gdy w trakcie podróży towarzyszy ci partner lub partnerka - długi i ciekawy związek.

Podróż w towarzystwie licznych znajomych - zbliża się udana zabawa, w trakcie której będziesz szczęśliwy.

Do dalekiego kraju - niezadowolenie z sytuacji zawodowej i materialnej.

Szykować się do niej - szybki zysk.

Podróż służbowa - zapowiedź dobrej pracy.

Badawcza - dążenie do harmonii i samopoznania.

Do ciepłych i egzotycznych krajów - mogą pojawić się przed tobą nowe plany i możliwości.

Jeżeli podróżujesz samolotem - oznacza odwagę i sukces w przezwyciężeniu własnych słabości.

Podróż poślubna - znak oddania i długiej miłości.

Gdy wybierasz się na nią swoim autem - zapowiedź krótkiego wyjazdu.

Podróżowanie w czasie - obudzisz w sobie nowe zainteresowania.

Jeżeli jest niebezpieczna - przez nieostrożność możesz się z kimś rozstać.

fot. sxc.hu/photo/1402030 , 27angeMar
Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~jgg (24-02-2017r.) - Razem z moją szefową dyrektorem zakładu pracy jechaliśmy pociągiem na kontrolę do urzędu. Była to podróż służbowa.
~Marta (19-01-2017r.) - Jestem w ogromnym pomieszczeniu o betonowych ścianach, jakby pokoju. Czuję, że ten pokój się przemieszcza, że gdzieś jadę. W ścianach są dziury. Z tych dziur leci do wnętrza woda, ale się nie boję. Nagle z jednej z dziur wylatuje ptaszek. Chwilę leci i nagle z tej samej dziury wyskakuje wąż, zjada ptaszka i chowa się do tej dziury z powrotem. Jestem zaskoczona, ale się nie boję. Pokój jedzie dalej i nadal leje się do niego woda.
~Anna (13-12-2016r.) - Podróżowałam we śnie zmieniając domy. Budynki były całkiem ładne, zadbane, chociaż nieduże. Przez cały sen przewijało się mnóstwo osób - koleżanki i koledzy z pracy, nawet takie z którymi mam ograniczony kontakt, mąż, syn.
~Annia (26-06-2016r.) - Razem z moim partnerem udajemy się w podróż, chyba zagranicę. On wychodzi z autobusu/autokaru, a ja za nim, ponieważ zaraz mamy odjeżdżać, a go ciągle nie ma. Mam obawy, że nie zdążymy. Zostawiam bagaże w środku. Wycieczka odjeżdża bez nas.
~Sebastian (9-02-2016r.) - Śniła mi się podróż samochodem z przyjaciółką. Dojechaliśmy na parking przy domu mojej babci, byliśmy radośni i zaczęliśmy się całować
~Michał (9-12-2015r.) - Ze znajomym z pracy podróżowaliśmy do przeszłości i później wracaliśmy do teraźniejszości, zapytałem się go czy da się w przyszłość, a on się zaśmiał. Nagle znaleźliśmy się w Nowym Jorku, nie wiem czy to była przeszłość czy przyszłość, ale miasto było opustoszałe, ponure i zniszczone...nie podobało mi się tam, ludzi na ulicach było bardzo mało... zaczęliśmy zwiedzać okolice, mieliśmy wracać ale coś się nie udało, ktoś nas zaczął ganiać i próbował zabić... chyba to była policja...później się obudziłem.
~gośka (8-11-2015r.) - Szykowałam się do podróży do Stanów z moją mamą która już nie żyje ja byłam podekscytowana i szczęśliwa moja mama nie. Nie mogłam się dowiedzieć od niej o której jest samolot. Próbowałam się pakować, szukałam walizki. Było pełno jakiś rzeczy, nie wiedziałam co wziąć i bez przerwy pytałam o której ten samolot.
~Katarzyna (21-10-2015r.) - Przyszedł do mnie mój zmarły dziadek w pięknej jasnej aurze i chciał mnie zabrać w podróż ze sobą do nieba, ale zostałam.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Poszukiwanie: Płynęłam łodzią z moją siostrą i polowałyśmy na niebezpieczne Pokemony. Nie udało mi się ich złapać. Podczas podróży brałam dużo tabletek. Następnie wstąpi...
~K | 22 Sierpnia 2022, godz. 11:31r. | Poszukiwanie »

Bilet: Śniło mi się, że jechałam z córką pociągiem. Powinnam wysiąść na najbliższym przystanku, ale zdecydowałam jechać dalej. Wtedy przyszedł konduktor i po...
~Ula | 28 Listopad 2021, godz. 9:09r. | Bilet »

Pociąg: Śniło mi się, że miałam zaplanowaną podróż pociągiem podmiejskim. Pociąg miałam mieć o godzinie 17, miałam 20 minut na dotarcie na peron, ale byłam sp...
~Iga | 22 Lipca 2019, godz. 19:04r. | Pociąg »

Ocena: 4.35 6 (głosów: 8)
Podobne sny: Kołysać, Malować, Czesać, Seks,

Najnowsze komentarze (4):
  • ~Gość (9 Listopad 2019, godz. 9:47)

Od ponad pół roku codziennie mi się śni , że wracam z podróży z wakacji, spieszę się na pociąg, na samolot, na autobus i nigdy nie udaje mi się znaleźć mojego bagażu. Albo ktoś mi utrudnia ten powrót. Nigdy też nie osiągam celu tej podróży to są zawsze nieudane powroty.
  • ~Ola (22 Maja 2018, godz. 10:01)

Znajduje się na ogromnym starym dworcu kolejowym, jakby pod ziemią. Stoję w kolejce i próbuje kupić bilet. Maszyna do biletów jest stara i wydaje się ciężka w obsłudze. Ktoś proponuje, że zakupi mi bilet, ale ja rezygnuje po zobaczeniu ceny.
  • ~Xyz203 (25 Września 2017, godz. 22:46)

Jechałam swoim samochodem za drugim autem, którym kierował mężczyzna (w realnym życiu co jakiś czas posiadamy kontakt, żywimy do sobie uczucie jednak nie jest to oficjalne). Jechałam za tym samochodem, on zatrzymał się na parkingu i wtedy kiedy podjechał obok drugiego auta, w którym była jego matka, która otworzyła niespodziewanie drzwi i tym otworzeniem drzwi porysowała jego najnowszy samochód. Nagle byłam w tym jego aucie, uspokajałam go, że nie ma dużego zarysowania i on rzucił jakaś czapkę pod moje siedzenie pasażera, po czym schylił się i podniósł ją, chcąc mnie przy tym niby przypadkiem dotknąć. Złapał mnie za ręce i tak jechaliśmy dalej.
  • ~Lidia (22 Stycznia 2017, godz. 23:50)

Śniło mi się, że wracałam z jakiejś wycieczki, nie wiem skąd.. pociągiem z większą grupą osób. Część z nich znałam, lecz większość nie. To była miła, wesoła podróż, ale był tam też chłopak, z którym byłam kiedyś związana i który zawsze był moją największą miłością w życiu (realnie od 25 lat) i on nie zwracał na mnie uwagi. Nawiązałam dużo fajnych znajomości i dobrze się bawiłam.
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnio zinterpretowane sny

Ostatnie komentarze

• Teść Śniło mi się, że mój zmarły teść siedział przy wózku mojej córeczki. Co to może oznacza...
  • Grób Śnił mi się groby otwarte, które zamykano betonowymi płytami....
  • Okno Śniło mi się, że jestem w domu. W jednym pokoju była ścianka, w której nie było okna ani fra...
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies