» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » P » Pociąg - znaczenie snu

Sennik Pociąg

PociągW snach oznacza dążenie do wyższych celów. Jest zwiastunem nadchodzących zmian, które wkrótce Cię obejmą. Sen otwiera przed Tobą drogę do nowych możliwości, dlatego należy uważnie podejść do interpretacji tego symbolu. Zwróć uwagę, jakie panowały emocje w trakcie tego snu.
Pociąg można również interpretować, jako nagłą motywację i podążanie w kierunku własnego przeznaczenia.

Jeżeli go zobaczysz - zapowiada dużą zmianę, która wkrótce cię dosięgnie.

Jeżeli jedziesz nim - masz skłonności do wydawania pieniędzy na rzeczy mniej potrzebne.

Gdy w trakcie jazdy zacznie on gwałtownie hamować - zbliżające się zagrożenia.

Gdy jesteś w nim a on bardzo szybko pędzi - możesz się czegoś obawiać, przeczuwając niegotowość do jakiegoś wydarzenia.

Jeżeli spóźnimy się na pociąg - bądź uważny, bo inaczej ominie cię coś ciekawego.

Pośpieszny - bardzo szybko możesz dotrzeć do upragnionego celu.

Towarowy - jeżeli będziesz cierpliwy, możesz wkrótce podnieść stan swojego majątku.

Jeżeli jedziesz w wagonie sypialnym - uważaj na ludzi, ponieważ możesz trafić na osobę o niskim poziomie zaufania.

Spóźniający się pociąg - długo czekasz na upragniony sukces, jednak nadal musisz być cierpliwy.

Gdy jesteś w długiej podróży pociągiem - dużymi krokami zbliża się jakaś przyjemna i długo oczekiwana chwila.

Wypadek (katastrofa) pociągu - uważaj, bo możesz przerwać pracę nad czymś ważnym.

Jeżeli wysiadasz z niego - uda ci się szczęśliwie osiągnąć cel.

Gdy jest unieruchomiony - potrzebujesz więcej czasu, aby wystartować z jakimś biznesem.

fot. sxc.hu/photo/1331496 , linder6580
Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~Basia (17-01-2017r.) - We śnie widziałam pociąg jadący w kółko, jakby po okręgu. Stałam w środku tego okręgu, nie było tu żadnych budynków tylko pożółkła trawa i niewielkie krzaki. Chciałam wsiąść do tego pociągu, ale on w ogóle się nie zatrzymywał. Ostatni wagon dotykał pierwszego. Zrobił kilka okrążeń i nagle znalazłam się na zewnątrz okręgu gdzie było dużo drzew i pomiędzy nimi drewniane domy. A pociąg nagle zniknął.
~Żaba (25-11-2016r.) - Śniło mi się jak byłam na peronie. Wysiadam z mama z pociągu i miałyśmy się przesiąść do innego pociągu. Mama stała na schodach zostawiła walizką, fioletową reklamówkę, siatkę, plecak żółtego misia. Mówiłam mamie, że tutaj mamy pociąg, a ona ze gdzie indziej. Była spokojna. Wzięłam walizkę, plecak i siatkę i poszłam szukać pociągu. Peron był mały i nie było na nim nikogo. Zobaczyłam niebieski wagon towarowy. Szukałam pociągu. Widziałam taśmę na której było jedzenie czy talerze. Ktoś zamknął klapę.
~gosc (17-07-2016r.) - Jadę pociągiem podmiejskim przez most chyba ze znajomymi. Jesteśmy uśmiechnięci i rozmawiamy. Mija nas inny pociąg. Czuję niepokój.
~tomek (15-07-2016r.) - Biegnę do zamku. Widzę jadące pociągi. W zamku patrzę przez zakratowane okno. Jest bardzo wysoko. Spotykam kobietę, która chce mnie wrzucić pod pociąg. Nie daję się. Ona zaburza się w wodzie.
~hobbi (4-04-2016r.) - Śni mi się dość często, że wysiadam z pociągu na dworcu. Jest to dworzec zewnętrzny. W koło jest ciemno. Czekam na następny pociąg. Raz wsiadam w ten sam i odjeżdżam, raz idę wzdłuż peronu na piechotę. Z reguły wsiadam ponownie do pociągu i odjeżdża. Za oknem widzę zieloną trawę i zielone drzewa. To już na koniec snu.
~Maria (2-04-2016r.) - Jechałam pociągiem i wysiadłam na stacji niestety zapomniałam swojego bagażu. Były ze mną 3 kobiety, jeszcze jedna też zapomniała bagażu. Zobaczyłam jak pociąg odjeżdża pewna pani. Myślę, że to była bileterka. Powiedziała, że pociąg będzie za tydzień.
~kris (19-03-2016r.) - Jadę pociągiem kierując nim. Na rozjeździe spotykam kilka innych pociągów. Muszę skręcać aby się z nimi nie zderzyć. Udaje mi się ominąć pozostałe i nie doprowadzić do zderzenia.
~Anna (27-01-2016r.) - Szłam na dworzec kolejowy i zobaczyłam pociąg, to był mój pociąg. Wsiadłam do niego. W środku było dużo miejsca jednak wszystkie przy oknach były zajęte. Zrobiłam kawę i zaczęłam szukać miejsca przy oknie i je znalazłam. Może nie byłam w 100% zadowolona, ale było ok. Wiedziałam, że pociąg za chwilę ruszy.
~Anna (25-01-2016r.) - Przyjechałam do ukochanego pociągiem, z okna pociągu widać było jezioro. Ukochany miał niebieskie oczy i byliśmy smutni bo mieliśmy tylko cztery godziny na randkę, potem musiałam wracać, bo ostatni pociąg był o 20:00. Jednak wpadliśmy na pomysł, że mogę wydłużyć trochę randkę gdy pojadę autobusem.
~Anna (25-01-2016r.) - Jadłam obiad w pociągu z moim znajomym, przyjacielem. Siedzieliśmy sami w przedziale, przy stole. Pociąg jechał bardzo szybko, krajobraz za oknem szybko się przesuwał, to były łąki. Jechałam przodem do kierunku jazdy, on jechał tyłem. Siedzieliśmy na przeciwko siebie i jedliśmy.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Wyjazd do Katowic : Śnił mi się pociąg żółto-niebieski był bardzo nowoczesny (myślałam że to pendolino). Dostałam 150 zł od rodziców i miałam jechać do Zawiercia z koleżanką ale...
~Ania | 5 Maja 2016, godz. 8:15r. | Wyjazd do Katowic »

3 pociągi: Śniło mi się,że przyjechałam w jakieś miejsce wśród drzew. Było tam trochę ludzi, ale też dobry kolega, z którym się lubię. Miejsce miało charakter rozr...
~Katarzyna | 13 Lutego 2016, godz. 10:56r. | 3 pociągi »

Ocena: 4.28 6 (głosów: 25)

Najnowsze komentarze (6):
  • ~Marzycielka (11 Marca 2017, godz. 11:05)

Śniło mi się już drugi raz, że miałam jechać swoim pociągiem,którym jeżdżę zawsze do domu, jednak wsiadłem z koleżanką do innego pociągu żeby z nią chwilę zostać, miałam się przesiąść do mojego pociągu w którym zostawiłam plecak, ale pociąg mi odjechał. Później bałam się ciągle co stało się z moim plecakiem, chciałam go znaleźć ale nie udawało mi się to. Co może znaczyć taki sen
  • ~Izkaaa (26 Lutego 2017, godz. 18:54)

We śnie jechałam samochodem z kolegą po jakimś mieście, nie wiem gdzie to było w każdym razie nie mieliśmy jeszcze prawka i on kierował i był taki dziwny przejazd kolejowy na którym nie było widać czy jedzie pociąg. Nie było słychać zeby coś jechało to wjechał na te tory i w tym momencie zaczął jechać na nas pociąg, ja na początku kazałam mu się zatrzymać jak jeszcze mieliśmy, gdzie później żeby gaz wcisnął żeby zdążyć odjechać, ale koniec końców ten pociąg w nas wjechał
  • ~Wanda53 (5 Lutego 2017, godz. 17:11)

Z trudem Wskakuje do pociągu i siadam na krześle(?), jest chyba maszynista, wchodzi drugi mężczyzna kolejarz, pytam czy podać bilet, na to on , ze jak sprawdzi bilet to będę musiała wyjść(zrozumiałam, że do innego wagonu), odkryłam się kurtka i nic nie odpowiedziałam. Przyszedł chłopiec( może 10 lat) i podszedł do mężczyzny (ojciec?) było cicho i spokojnie nie przypominam sobie abym czuła lęk.
  • ~Piotr (5 Stycznia 2017, godz. 7:30)

Szedłem blisko przy torach na głęboko ,zacząć zbliżać się pociąg, potem doczepić się od niego wagon z jakimś ładunkiem i prawie we mnie wjechał, szukałem drogi ucieczki.
  • ~Paulina (6 Maja 2016, godz. 5:47)

Śniło mi się,że czekamy na peronie większą grupą - ja moje dzieci, mąż, mama i jeszcze ktoś. Nagle okazuje się, że część naszej grupy odjechała pociągiem zabierając bilety. Próbujemy ich znaleźć, dzwonię do mamy mówi, że są w pendolino, my wsiadamy do innego pociągu, który rusza i na peronie widzę mojego syna. Wołam by biegł i wsiadł do nas. On niby biegnie, ale niechętnie. Jest na peronie z moją mamą. W końcu pociąg odjeżdża. Mama z synem zostają na peronie, ale ja jestem dziwnie spokojna. Pani konduktor mówi do mas, że musimy jutro pokazać bilety, te które zabrała moja mama. Budzę się...jakaś taka niespokojna.
  • ~foxy (4 Listopad 2015, godz. 0:08)

Siedziałam na łóżku i oglądałam telewizje, moja siostra siedziała obok mnie i mówiła o pociągach, po czym mój znajomy przełączył kanał na telewizorze, a tam był pociąg.
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Tyłek Śniło mi się, że zjadłam ciało własnego żyjącego taty. On natomiast na to patrzył. Nie chc...
  • Zazdrość śniło mi się, że moja dziewczyna spała obok mojego przyjaciela i ja strasznie się zdenerwował...
  • Przyjaciel Ostatnio śniło mi się, że samochód wjechał w schody które były położone w domu. Dzwoniłam...
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies