» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » P » Pociąg - znaczenie snu

Sennik Pociąg

PociągW snach oznacza dążenie do wyższych celów. Jest zwiastunem nadchodzących zmian, które wkrótce Cię obejmą. Sen otwiera przed Tobą drogę do nowych możliwości, dlatego należy uważnie podejść do interpretacji tego symbolu. Zwróć uwagę, jakie panowały emocje w trakcie tego snu.
Pociąg można również interpretować, jako nagłą motywację i podążanie w kierunku własnego przeznaczenia.

Jeżeli go zobaczysz - zapowiada dużą zmianę, która wkrótce cię dosięgnie.

Jeżeli jedziesz nim - masz skłonności do wydawania pieniędzy na rzeczy mniej potrzebne.

Gdy w trakcie jazdy zacznie on gwałtownie hamować - zbliżające się zagrożenia.

Gdy jesteś w nim a on bardzo szybko pędzi - możesz się czegoś obawiać, przeczuwając niegotowość do jakiegoś wydarzenia.

Jeżeli spóźnimy się na pociąg - bądź uważny, bo inaczej ominie cię coś ciekawego.

Pośpieszny - bardzo szybko możesz dotrzeć do upragnionego celu.

Towarowy - jeżeli będziesz cierpliwy, możesz wkrótce podnieść stan swojego majątku.

Jeżeli jedziesz w wagonie sypialnym - uważaj na ludzi, ponieważ możesz trafić na osobę o niskim poziomie zaufania.

Spóźniający się pociąg - długo czekasz na upragniony sukces, jednak nadal musisz być cierpliwy.

Gdy jesteś w długiej podróży pociągiem - dużymi krokami zbliża się jakaś przyjemna i długo oczekiwana chwila.

Wypadek (katastrofa) pociągu - uważaj, bo możesz przerwać pracę nad czymś ważnym.

Jeżeli wysiadasz z niego - uda ci się szczęśliwie osiągnąć cel.

Gdy jest unieruchomiony - potrzebujesz więcej czasu, aby wystartować z jakimś biznesem.

fot. sxc.hu/photo/1331496 , linder6580
Interpretacje internautów:

Co może oznaczać sen, w którym jechałam pociągiem i ilekroć chciałam z niego wysiąść to nie mogłam, a on oddalał się od mojego domu coraz bardziej?
~Angelika

Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~Aleksandra (23-03-2018r.) - Siedzę na ławce, na rękach trzymam małe dziecko. Czekamy na autobus, mam siatki. Autobus przyjechał, ale to nie ten. Idę z dzieckiem na ręku na dworzec bo widzę jak przyjeżdża pociąg, ale znowu okazało się że to nie ten. Idzie mężczyzna i patrzy się , potem jeszcze się obejrzał, a ja dalej z dzieckiem idę po peronie na pociąg żeby jechać do domu.
~Weronika (21-04-2017r.) - Jestem w miejscu pełnym jasnożółtych, metalowych przeszkód przez które czasami przechodzą ludzie. Jest to jakby wielka hala. Widzę pociąg z kilkoma dużymi przedziałami. W każdym z nich jest łożko, im bardziej w lewo tym łóżko jest lepsze. Na łóżkach leżą manekiny, które są stare i bardzo długie. Wiem że muszę wybrać sama któryś przedział (nie ma innych ludzi). Wiem też że im lepszy przedział wybiorę, tym gorsza czeka mnie nagroda. Czuję że moja wiedza to tajemnica, ale niektóre przedziały sà przerażające i nie wiem który wybrać. Najbardziej jestem przekonana do jednych z ostatnich przedziałów, chociaż wybór pierwszych mnie kusi bo się boję. Nie wiem co w końcu wybieram ale czuję że ta decyzja wyboru przedziału w pociągu jest istotna.
~Gel (6-04-2017r.) - Witam, poproszę o interpretację z góry dziękuję. Z lotniska w Berlinie jechałam gdzieś z kimś pociągiem. Nagle ukradziono mi małą torebkę z pieniędzmi i dokumentami. Nie wiem jak, ale odzyskałam ją. Pociąg stoi na stacji jakiejś, wskakuje do przedziału mężczyzna, łapie (kradnie) tą samą torebeczkę. Wkurzam się, że to już drugi raz a tam mam wszystko. Wysiadam za nim. Znowu odzyskuję torebeczkę. Nagle pociąg rusza. Biegnę szybko za nim po torach. Już nie mam siły, tracę nadzieję. Nagle z tych ostatnich drzwi Konduktorka, która mnie z pociągu pamięta, wyciąga rękę. Łapię ją a za chwilę już sama podciągam się na narierkach przy drzwiach. Wsiadam, ona szybko zamyka drzwi. Potem jemy z nią coś w przedziale i wznosimy toast. Na końcu we śnie, opowiadam ten sen przyjacielowi, którego w realu kocham od lat. Ten pzyjaciel tek samwj nocy w innej części snu rozmawia ze mną i mocno mnie przytula. Ostatnio często mi się śni i zawsze czule.
~Jadwiga (9-03-2017r.) - Jadę autem, nagle w ostatniej chwili zatrzymuję się przed torami i dosłownie w tym samym momencie jedzie pociąg, gdybym nie wyhamowała to byłaby ze mnie miazga. Generalnie odjechałam w szoku dalej i na tym sen się skończył...
~Pawel (25-02-2017r.) - Razem z rodzina wsiadamy do pociagu do Gruzji, po odjeździe niestety okazuje sie ze ten pociag jedzie do Anglii. Czuje niepokoj i rozdraznienie ale nie mamy innego wyjscia jak dostac w nim i cieszyc sie dluga podroza.
~Filip (9-02-2017r.) - Byłem na siłowni pełnej ludzi z przyjacielem, był konkurs i najlepszy zawodnik został moim przyjacielem. Obudziłem się rano w łóżku z brunetką. Znalazłem się w restauracji gdzie starszy wyżej usytuowany człowiek położył pusty rewolwer na stół. Zobaczyłem w pokoju plakaty i przyglądającą się w nich blondynkę.Znalazłem się samochodzie obok którego pędził pociąg. W samochodzie był kot który chciał przez okno wyskoczyć i pies który kręcił się w nogach.
~Helena (27-01-2017r.) - Śniło mi się, że byłam przy torach wraz z innymi ludźmi. Każdy po kolei musiał przejść przez te tory, unikając nadjeżdżającego pociągu. Pierwsza osoba miała najłatwiej, ponieważ pociąg dla pierwszej osoby jechał najwolniej, z każdą osobą pociąg przyspieszał.
~Basia (17-01-2017r.) - We śnie widziałam pociąg jadący w kółko, jakby po okręgu. Stałam w środku tego okręgu, nie było tu żadnych budynków tylko pożółkła trawa i niewielkie krzaki. Chciałam wsiąść do tego pociągu, ale on w ogóle się nie zatrzymywał. Ostatni wagon dotykał pierwszego. Zrobił kilka okrążeń i nagle znalazłam się na zewnątrz okręgu gdzie było dużo drzew i pomiędzy nimi drewniane domy. A pociąg nagle zniknął.
~Żaba (25-11-2016r.) - Śniło mi się jak byłam na peronie. Wysiadam z mama z pociągu i miałyśmy się przesiąść do innego pociągu. Mama stała na schodach zostawiła walizką, fioletową reklamówkę, siatkę, plecak żółtego misia. Mówiłam mamie, że tutaj mamy pociąg, a ona ze gdzie indziej. Była spokojna. Wzięłam walizkę, plecak i siatkę i poszłam szukać pociągu. Peron był mały i nie było na nim nikogo. Zobaczyłam niebieski wagon towarowy. Szukałam pociągu. Widziałam taśmę na której było jedzenie czy talerze. Ktoś zamknął klapę.
~gosc (17-07-2016r.) - Jadę pociągiem podmiejskim przez most chyba ze znajomymi. Jesteśmy uśmiechnięci i rozmawiamy. Mija nas inny pociąg. Czuję niepokój.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Pociąg: Śniło mi się, że jechałem pociągiem do Warszawy. W pociągu było dużo ludzi, był też sklepik. Dojechaliśmy do pewnej stacji. Pociąg trochę czasu stał wi...
~Kamil | 20 Lipca 2023, godz. 8:42r. | Pociąg »

Katastrofa kolejowa : Byłam wraz z koleżanką, z którą w rzeczywistości nie mam już kontaktu na spotkaniu. Obserwowałyśmy pociąg pełen ludzi jadących w ciemnym tunelu, niestety to...
~Ola | 27 Czerwca 2022, godz. 11:39r. | Katastrofa kolejowa »

pociąg: Jadę pociągiem z kolegą z pracy. Wysiadam na stacji i pociąg ucieka mi, zostają w pociągu moje wszystkie rzeczy, także telefon. Idę do kierownika stacji,...
~Barbara | 1 Listopad 2021, godz. 14:47r. | pociąg »

Ocena: 4.28 6 (głosów: 25)
Podobne sny: Kareta, Dorożka, Rower, Wagon,

Najnowsze komentarze (35):
  • ~Kc (28 Stycznia 2023, godz. 7:46)

Śniło mi się, że byłem z kolegami na dworze, bo było pełno śniegu. Byliśmy jednak przy dworcu i mój kolega zaczął biec na peron, a ja za nim i się mnie spytał:
    On-jedziesz do Włoch?
    Ja-do Włoch
    On-na chwile, no dawaj
    On-oni[koledzy] i tak zgadzają się żebyś jechał ze mną
    Ja-no dobra
    Wsiedliśmy do jakiegoś pendolino chińskiego. Był mega nowoczesny i mega szybki, bo w niecałe parę minut byliśmy na jakimś peronie.
    Kolega powiedział, że musimy wysiąść i czekać na kolejny pociąg na przesiadkę. Wyszliśmy więc na piękny teren pokryty jasnymi pomarańczowymi liśćmi, wokół świeciło słońce i były małe górki.
    Kolega powiedział: chodź za mną, coś ci pokażę. Jak pobiegłem za nim, to zobaczyłem wielki zamek z disneya. Kolega poszedł do niego, ja jednak musiałem odebrać telefon. Dzwoniła mama, zobaczyła gdzie jestem na jakimś lokalizatorze i się ze złościła. Ja jako, że słucham się dosyć mamy, to wracałem, a kolegę zgubiłem. Poszedłem na peron, ale nic nie widziałem i zobaczyłem autobus do Polski. Jak do niego wsiadłem, to wyglądał jak polski, ale nie jechał do Polski więc musiałem wysiąść niedługo, bo zobaczyłem kanara, a nie chciałem mandatu. Jak przyszedłem na kolejny peron, to był to peron pod górą, w której były wyrzeźbione twarze, które oznaczały ciszę i nagle przyszła kobieta bardzo spiesząca się, aby wrócić do Polski, bo też z niej pochodziła. Gadałem z nią o tym skąd jest i tak dalej, a szukaliśmy drogi do domu i zobaczyliśmy, że następne pociągi są za dwa dni więc nie wrócimy dziś i sen się zakończył.
  • ~Gość (7 Czerwca 2020, godz. 12:55)

Miałam dziś sen, który nie daje mi spokoju.
  • ~Wiktoria (30 Marca 2020, godz. 10:38)

Siedzę z rodzina obok torów kolejowych, obok mnie siedzi mój mały brat w nosidełku. Zaczynam mu zmieniać pieluszkę. Nagle słychać z oddali nadjeżdżający pociąg, a że było mało miejsca, to postawiłam nosidełko z bratem między torami. Pociąg był coraz bliżej, a ja nie mogłam wziąć tego nosidełka. Brat miał wystawioną nóżkę na tory, a ja nie mogłam się ruszyć, żeby go uratować. Nagle się obudziłam.
  • ~Gość (11 Lutego 2020, godz. 10:01)

Patrze w górę, a tam z nieba leci pociąg jak po niewidzialnych torach, ja boję się że skręci w moja stronę, a on zakręca i prosto na mnie leci obcierając o bok mojego ciała. Coś strasznego.
  • ~Gość anka (15 Stycznia 2020, godz. 1:35)

Śniło mi się że moja dwójka dzieci podróżowało pociągami osobno. Ja byłam u koleżanki i strasznie się martwiła czy wysiada na dobrej stacji.
    Później zaczęłam ubierać spodnie żeby ich szukać na stscjach
  • ~Ewelina (14 Grudnia 2019, godz. 6:17)

Siedziałam w aucie, z dwoma osobami, musiałyśmy przejechać przez przejazd kolejowy, który był otwarty, ale było słychać pociąg w oddali, jednakże udało się przejechać przez przejazd zanim pociąg nadjechał.
  • ~Sylwia (15 Listopad 2019, godz. 8:13)

Proszę o interpretację. Jadę pociągiem, jest pełno ludzi, słychać śmiech, pociąg pędzi, za chwilę wysiadam na stacji, widzę inny pędzący pociąg. Rozglądam się i okazuje się, że nie znam tego miejsca, więc pytam przechodniów gdzie jestem. Okazuje się, że zamiast do domu dojechałam 500 km za daleko. GPS pokazuje mi, że pieszo dotrę do domu za 39 godzin.
  • ~Gość (13 Listopad 2019, godz. 6:34)

W moim śnie jechałam sama w przedziale w pociągu po czym pociag zatrzymał sie na jakiejś stacji wiec na chwile wyszłam i sekunde po tym pociąg odjechał beze mnie z moimi rzeczami. Co taki sen oznacza?
  • ~km (26 Października 2019, godz. 17:29)

Prosze o interpretacje snu złożonego ....stałem z grupą znająmych poczym szedł pochud w moim kierunku poczym widziałem powrót stalina i jego świty jego świta to byli moi koledzy z pracy z karabinami a ja kszyknołem chwała Stalinowi pochwile na gołym polu kture dobrze znałem było to miejsce w Polsce wsiadłem do otwartego wagonu rużowego pociągu wszyscy pojechaliśmy na ine pole na wykopki tym pociągiem po wykopkach spotkałem Stalina który wyciąnoł do mnie ręke na powitanie i mnie zakół w kadanki zabrał do jakiejś drewutni i tam widiałem tajnego policjanta przesłuchiwali mnie poczym ja zaczełem pytanie czy mnie wypuszczą w tym śnie nie wiem czy wypuścili bo sen się zakończył tusz po tym jak poprosiłem Stalina o pujście do toalet dodam że mieszkam 3 lata w LONDYNIE I NIGDY BYM NIE POWIEDZIŁ chwała Stalinowi, bo uwarzam go za zbrodniarza, leninowi tak ale nie stalinowi, co oznacza ten Sen
  • ~Gość (5 Października 2019, godz. 20:41)

Jadę pociągiem i jest moja stacja. Wstaję i wysiadam. W tym momencie zdaję sobie sprawę, że zostawiłam w nim niebieską kurtkę oczywiście z kluczami i dokumentami. Zaczynam biec za pociągiem. Zauważam, że w środku jest brat mojej koleżanki. Wysiada on na kolejnej stacji. Krzyczę do niego żeby wziął moja kurtkę. Jednak nie mam pewności,że mnie słyszał. Nagle zauważam,że moja Mama przyjechała autem po mnie na stację. Wychodzi ona z auta (pali papierosa), a auto zaczyna jechać samo do tyłu. Wskakuję do auta i je zatrzymuję. W tym momencie się budzę.
  • ~Gość (6 Czerwca 2019, godz. 12:50)

Witam serdecznie, prosze bardzo o iterpretacje mojego snu. Zeszlej nocy snilo mi sie ze jade rozpedzonym pociagiem. Pociag ten jest rozpedzony. Jade w przedziale bez siedzien. Jakby towarowy. Widze samego konduktora. I dwa razy zderza sie z kolejnym pociagiem. Nie odrzucilo mnie bo podskoczylam sama :) dzialalo to w tym snie. Czesto poruszam sie pociagami do szpitala w Anglii jestem po operacji glowy. Czeka mnie wizyta kolejna i az boje sie tej kolejnej jazdy, podrozy za tydzien. Czy to moze zle wrozyc? Nie wiem jak sen sie zakonczyl bo sie obudzilam :/ snil mi sie rowniez duzy olbrzymi pies bialy. Bardzo lagodny. Obdlugiwal budke z lodami 😂 no jak to w snie. Chyba nie tylko moje sa takie zwariowane ?! Haha dziekuje pozdrawiam .
  • ~Sokrat (1 Czerwca 2019, godz. 1:24)

Siedzę w pociągu. Nagle wstaje i wychodzę z przedziału do innego przedziału. Czekam tam na swoją narzeczona którą wcześniej poprosiłem żeby wyszła ze mną. Ona przychodzi, ale po jakimś czasie dopiero z jakąś nieznajoma dziewczyna idącą za nią. Szły we dwie razem. Moja narzeczona ma kamienną, jakby zdezorientowana twarz, rozgląda się na boki, ale nie patrzy na mnie. Wygląda na przestraszoną lub zaniepokojoną ludźmi wokół lub rozgląda się i mnie szuka... Koniec snu.
  • ~Gość (28 Stycznia 2019, godz. 8:21)

Idę na pociąg ale przed kładką jest dużo ludzi mówią że był wypadek. Idę dalej. Na schodach jak wchodzę na kładkę jest pełno rozbryzganej krwi i urwana głowa psa. Jak dochodzę do zejścia na peron widzę dużo policji i 6 ciał na torach przykrytych workami. Dowiaduje się że przynajmniej 3 osoby z tych co nie żyją znam z lat szkolonych. Co ten sen oznacza?
  • ~Gość (26 Listopad 2018, godz. 9:48)

Jadę rowerem i zbliżam się do otwartego przejazdu kolejowego, przewracam się i nie mogę się podnieść czuje trzęsące się tory wskazujące ze za chwile nadjedzie pociąg nadal nie mogę wstać po chwili już go widzę i boje się ze za chwile mnie przejedzie a on przejeżdża torem obok
  • ~Ja (3 Listopad 2018, godz. 8:49)

Mój chłopak jedzie do mnie ze swojego kraju pociągiem i ja stoję obok pociągu i widzę go jak on jedzie.
    Pociąg jedzie stosunkowo szybko.
    Potem ja wracam z nim do jego kraju I mam ze sobą małego psa (nie mam psa w rzeczywistości), jestem tam jakiś czas i mieszkam w jego rodzinnym domu, ale mało go widzę.
    Następnie budzę się.
  • ~Adek (13 Października 2018, godz. 8:20)

Zajmuje miejsce maszynisty. Znajomy który w sumie mim był w śnie musiał na moment wyjść. Staliśmy jeszcze na stacji. Jedna osoba musiała zostać w razie czego. Pociąg ruszył a ja byłem sam jak to się mówi za sterami. Początkowo było podniecenie ale patrząc donprzodubwodze nie tory a samochody na drodze w dosłownym znaczeniu. Zacząłem chamować, bo z jakiegoś powodu nie było szyn ale zaczęliśmy wjeżdżać na autostradę. Hamowałem i zatrzymałem pociąg zanim całkiem wjechaliśmy na nią. Troszkę cofnąłem. Przyszlobparu ludzi skąs aby mi pomoc. Jeden starszy mężczyzna wyglądał tez troszkę zdziwiony. Niebwiem skąd ale miał rysunek i zaczął na nim rysować tory. Wyglądało to jak plan który miał nie był dobry wiec poprawił dorysowujcie tory. Ogólnie wszystko dobrze się zakończyło.
    Potem już był inny sen o zmarłym ( rzeczywiście ) koledze i rysunki statków.

Proszę o interpretacje z pociągiem. Dziękuje.
  • ~Wiktoria (28 Lipca 2018, godz. 8:03)

Proszę o interpretację. Jadę bardzo szybko pociągiem. Obok jest mój mały braciszek. Wiem że w wagonie nr 10, który jest na końcu, jest cichutko, dlatego tam go zostawiam żeby mógł pospać. Nagle słyszę krzyk ludzi i widzę ewakuację 10tego wagonu. Jestem przerażona bo jest tam mój braciszek. Biegnę po konduktora. Mówi mi że wagon będzie rozpinany. Biegnę do tego wagonu a tam nie ma podłogi, jest jedna deska. A w rogu siedzi niemowlę. Całe zaplakane. A mojego brata tam nie ma. Przechodzę po tej desce i biorę to maleństwo spowrotem do bezpiecznego wagonu. Nikt nie wie kogo to dziecko. A ja nie mogę znaleźć swojego brata. Mam silne uczucie że to niemowlę to właśnie on. Emocje jakie mi towarzyszyly bardzo mocne. Strach, przerażenie, niewiedza, zdezorientowanie.
  • ~GośćTatiana (9 Czerwca 2018, godz. 20:15)

Stoję na stacji. Patrzę jedzie pociąg, w którego przyjazd już zwątpiłam. Pobiegłam kupić bilet.wsiadłam do pociągu i dojechałam na miejsce, gdzie wysiadłam.
  • ~Aga (8 Lutego 2018, godz. 9:16)

Bardzo proszę o interwencję snu, z góry dziękuję :) Stoję wraz z moim chłopakiem przy torach i w momencie, gdy przez nie przechodzę zauważam pociąg pedzacy w moją stronę. Udaje nam się przeskoczyć tory przed pociągiem. Czuję przerażenie, ale również i ulgę, że nic nam się nie stało. I kiedy myślę, że jest już po wsyztskim okazuje się, że jestesmy na drugich torach i znów zmierza w naszą stronę pociąg. Dodam, że jedzie w odwrotną stronę niż poprzedni i jest pełny ludzi. Znów udaje nam się uniknąć wypadku, czuję się przerażona ale szczęśliwa, że wszytko dobrze się skończyło.
  • ~Piotr (21 Grudnia 2017, godz. 14:50)

Proszę o interpretację mojego snu. Sen zaczyna się na dworcu kolejowym gdzieś w lesie. Obecnie mam 30 lat natomiast w śnie miałem ok 12-15lat była to jakaś zorganizowana wycieczka chyba klasowa. Nasz pociąg stał na peronie byliśmy już trochę spóźnieni nie pamiętam dokładnie z jakiego powodu. Przewodnik nas strasznie pośpieszał ciągle powtarzając, że zaraz ucieknie nam pociąg i gdy już mieliśmy wsiadać stało się coś dziwnego w nasz pociąg uderzył drugi pociąg z bardzo dużo prędkością widziałem to jakby w zwolnionym tempie. Pociągi jakby przenikły przez siebie tworząc jeden zniszczony pociąg. Uczucie jakie czułem to podziw dla ogromnej siły jaka towarzyszyła przy zderzeniu. Nagle podjeżdża pociąg pijanych żołnierzy i zaczyna nas zaczepiać, a ja podchodzę do ich pociągu podnoszę jeden wagon i zrzucam go ze skarpy ( torowisko było przy skarpie ) oni zaczynają mnie gonić, a ja uciekam gdzieś w las. Emocje jakie czuję to duży strach. Potem już jako dorosły ( w obecnym wieku ) jadę z jakimś znajomym lokomotywą ( nie pamiętam dokładnie jakim) i na przeciw nas wyjeżdża inna lokomotywa jadąc wprost na czołowe zderzenie. Bardzo przestraszony wyskakuje lecz dzieje się coś dziwnego jadąca z naprzeciwka lokomotywa przejeżdża obok a ja biegnę z tą lokomotywą co jedzie mój znajomy i krzyczę żeby się zatrzymał lecz on się tylko uśmiecha i jedzie dalej a ja czuję, że zrobiłem błąd wyskakując z lokomotywy. Chwilę potem podjeżdża jakiś inny pociąg i się zatrzymuję wsiadam do jednego wagonu który jest prawie pusty siedzą w nim tylko jakieś dwie kobiety. Przysiadam się do jednej z nich i opowiadam jaki to dzisiaj miałem dziwny dzień. Opowiadając to czułem spokój. Sen się kończy.
  • ~Typowa Kalyna (13 Grudnia 2017, godz. 7:59)

Śnilo mi sie dzis ze wsiadlam do odnowionego pociagu ktory nie dzialal a potem zaczal jezdzic. W nim byla corka mojego bylego chlopaka i on. Sen byl taki gdyz ten pociag jechal i stawal nie pamietam ile razy wysiadalam. Ale wiem ze jezdzil. I ja jezdzilam w nim. W tym pociagu rozmawialam z tym moim bylym o tym ze powinnismy do siebie wrocic gdy sie zgodzilam on strasznie sie ucieszyl. (gdyz ten sen wywolal we mnie sentyment ogromny) dalszy ciag snu byl rowniez taki ze z nieba spadly 2 samoloty ale wciaz byl ten jeden sen z tym pociagiem . Stalam na stacji pociag obok mnie gdzies tam daleko jacys ludzie i lataly trzy samoloty gdzie 2 spadly . Nie wiem jak to mam wszystko rozumiem a pogoda byla letnia :)
  • ~Andzi (5 Listopad 2017, godz. 10:01)

Prosze o interpretacje mojego snu.
    Wieczorną porom spaceruje wraz z Córeczka 2,5letnia oraz mężem kolo stacji kolejowej pokazujac Córce pociągi.Nagle córka ucieka I wpada pod pędzący pociag .Wraz z mężem oskarżajac sie o wine rozpada sie nasze małżeństwo
  • ~Oliwia (23 Października 2017, godz. 14:46)

Jestem w pociągu, w ciąży i z synem w wózku oraz z moja mama. Jest to zwykły osobowy pociąg, ale przepełniony ludźmi, nie ma miejsca by się poruszyć. Na pierwszej stacji wysiada moja mama z synem, a ja zostaje w pociągu, gdy odjeżdżamy dwie stacje pociąg gwałtownie hamuje, gdyż prawie zderzył się z drugim pociągiem. Nagle okna w pociągu się krusza, tak jakby ktoś w nie czymś rzucił, ale nikogo nie ma na zewnątrz. W tym momencie znów ruszamy. Na kolejnej stacji wsiada moja ciotka, z jakimś mężczyzna, który opowiada mi o zdrowym odżywianiu i aktywności fizycznej, a siedzi na wózku inwalidzkim. Na kolejnej stacji wysiadam ja i ciocia, mężczyzna tam zostaje. I czekamy na peronie pełnym ludzi na następny pociąg, który się spóźnia i nie wiadomo za ile będzie.
  • ~Monika (15 Października 2017, godz. 22:27)

Jadę pociągiem i w trakcie jazdy okazuje się,że wsiadłam do złego pociągu.Na drugim torze jedzie ten pociąg do którego powinnam wsiąść i w trakcie jazdy obydwu przeskakuje do niego.
  • ~Tak tak (24 Września 2017, godz. 2:20)

Dzień dobry śniło mi się że pociąg był takim miejscem gdzie można było coś zjeść raczej stacjonarnym ale w sumie to nim przyjechałem z przyjaciółmi był na wzniesieniu i gdy poszedłem z plecakiem do przedziału okazało się że zawiodły w nim hamulce. Z trudem udało mi się otworzyć drzwi i ze mną wyskoczyła dziewczynka to było na łuku i bałem się że wpadnę pod koła ponieważ było mało miejsca pociąg z impetem w coś uderzył i się roztrzaskał a ja wziąłem tą dziewczynkę na barana i poszliśmy w stronę stacji gdyż Tak szliśmy zacząłem jej opowiadać o swojej córce która bardzo kocham. Nie stety nie jest mi dane spędzać z nią więcej czasu niż tylko 2 weekendy w miesiącu. Również ostatnio pracuje intensywnie nad własnym biznesem i borykam się z mnogością problemów technicznych będzie to Nowy i innowacyjny produkt bardzo proszę o odpowiedz
  • ~Damian (8 Sierpnia 2017, godz. 12:56)

Od pewnego czasu przestałem wierzyć w Boga, prosiłem o jaki kolwiek znak, lecz nic z tego. Dzisiejszej nocy przyśniło mi się, że pewna postać przyszła po mnie i chciała mnie zabrać do jakiegoś Edenu, lecz nie był to taki Eden o jakim mówią Pismo Święte czy internet, było tam strasznie ciemno z lekkimi przebłyskami czerwieni, zaczołem się modlić, lecz ktoś nagle powiedział że jest już za późno na modlitwy, ja zaczołem sie tłumaczyć, że prosiłem Boga o jaki kolwiek kontakt lub znak, ten ktoś powiedział że dawał znaki, lecz nie pojedyńczej jednostce, a wszystkim. W dalszym ciągu widziałem człowieka z pociągiem, była to jedyna rzecz, która mu została. Nagle pociąg sam zaczoł wycofywać się do tunelu. Ten sam głos co wcześniej powiedział znów coś o Edenie. Pociąg zaczął rozpadać się w tym tunelu, właściciel stał obok i był zaszokowany. Nie mógł nic zrobić, tak jak ja.
    Bardzo prosze aby ktoś wytłumaczył mi ten sen.
  • Dominik (12 Czerwca 2017, godz. 23:02)

Śniło mi się, że byłem w pociągu jako ten który nim kieruje, prowadzi go. Gdy wyruszyłem z peronu wjechałem w jakieś drzewo. Po tym jednak tak jakby odrodziłem się spowrotem na tamtym peronie w lekko zmienionym pociągu, lecz obok mnie siedziała dziewczyna która usmiechała się do mnie. Po chwili odwzajemnienia uśmiechu w oddali zobaczyłem pole, a na nim stolik przy którym zasiadali moja rodzina, moi bliscy. Po tym widoku wyruszyłem pociągiem jeszcze raz z wrażeniem ze wożę najważniejsze głowy państwa. Podróż szła spokojnie aż do obudzenia się.
  • ~Dominik (12 Czerwca 2017, godz. 22:53)

Śniło mi się, że stałem jakiś czas na stacji. Ale nie bylem pasazerem tylko tym, ktory tym pociągiem kieruje i jedzie. Gdy wyruszylem sam w pewnym momencie wjechałem w drzewo. Po tym jakby odrodziłem sie w innym pociągu lecz wciaz na tym samym stanowisku ale z dziewczyną, ktora siedziała koło mnie i sie do mnie usmiechała. w oddali bylo pole na ktorym widziałem stolik a przy nim moja rodzina, moi bliscy. Po tym znów wyruszyłem lecz bez wypadku.
  • ~Evie (14 Maja 2017, godz. 8:12)

W ostatnim tygodniu poraz 4 jadę pociągiem, wchodzę do pociągu, mam ucztę ze starymi znajomymi w pociągu, jadę sama , jestem na peronie. Dziś w nocy na przykład jechałam w bardzo nowoczesnym pociągiem, cos w rodzaju samolotu ( privat jet) na począteku myślałam ze to samolot ale po zapięciu pasów okazało sie ze widzę tory. Jechaliśmy bardzo szybko, było to ciekawe, przyjemne doświadczenia.
  • ~Marzycielka (11 Marca 2017, godz. 11:05)

Śniło mi się już drugi raz, że miałam jechać swoim pociągiem,którym jeżdżę zawsze do domu, jednak wsiadłem z koleżanką do innego pociągu żeby z nią chwilę zostać, miałam się przesiąść do mojego pociągu w którym zostawiłam plecak, ale pociąg mi odjechał. Później bałam się ciągle co stało się z moim plecakiem, chciałam go znaleźć ale nie udawało mi się to. Co może znaczyć taki sen
  • ~Izkaaa (26 Lutego 2017, godz. 18:54)

We śnie jechałam samochodem z kolegą po jakimś mieście, nie wiem gdzie to było w każdym razie nie mieliśmy jeszcze prawka i on kierował i był taki dziwny przejazd kolejowy na którym nie było widać czy jedzie pociąg. Nie było słychać zeby coś jechało to wjechał na te tory i w tym momencie zaczął jechać na nas pociąg, ja na początku kazałam mu się zatrzymać jak jeszcze mieliśmy, gdzie później żeby gaz wcisnął żeby zdążyć odjechać, ale koniec końców ten pociąg w nas wjechał
  • ~Wanda53 (5 Lutego 2017, godz. 17:11)

Z trudem Wskakuje do pociągu i siadam na krześle(?), jest chyba maszynista, wchodzi drugi mężczyzna kolejarz, pytam czy podać bilet, na to on , ze jak sprawdzi bilet to będę musiała wyjść(zrozumiałam, że do innego wagonu), odkryłam się kurtka i nic nie odpowiedziałam. Przyszedł chłopiec( może 10 lat) i podszedł do mężczyzny (ojciec?) było cicho i spokojnie nie przypominam sobie abym czuła lęk.
  • ~Piotr (5 Stycznia 2017, godz. 7:30)

Szedłem blisko przy torach na głęboko ,zacząć zbliżać się pociąg, potem doczepić się od niego wagon z jakimś ładunkiem i prawie we mnie wjechał, szukałem drogi ucieczki.
  • ~Paulina (6 Maja 2016, godz. 5:47)

Śniło mi się,że czekamy na peronie większą grupą - ja moje dzieci, mąż, mama i jeszcze ktoś. Nagle okazuje się, że część naszej grupy odjechała pociągiem zabierając bilety. Próbujemy ich znaleźć, dzwonię do mamy mówi, że są w pendolino, my wsiadamy do innego pociągu, który rusza i na peronie widzę mojego syna. Wołam by biegł i wsiadł do nas. On niby biegnie, ale niechętnie. Jest na peronie z moją mamą. W końcu pociąg odjeżdża. Mama z synem zostają na peronie, ale ja jestem dziwnie spokojna. Pani konduktor mówi do mas, że musimy jutro pokazać bilety, te które zabrała moja mama. Budzę się...jakaś taka niespokojna.
  • ~foxy (4 Listopad 2015, godz. 0:08)

Siedziałam na łóżku i oglądałam telewizje, moja siostra siedziała obok mnie i mówiła o pociągach, po czym mój znajomy przełączył kanał na telewizorze, a tam był pociąg.
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Zęby Dzień dobry, Śniło mi się, że był piękny słoneczny dzień i poszliśmy do dentysty z narzecz...
  • Tańczyć Tańczyłam ze swoim synem....
  • Pasożyty Śniło mi się, że w lewej ręce miałem mała ranę i wychodził z niej pasożyt, coś w podobnie...
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies