» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » D » Dworzec - znaczenie snu

Sennik Dworzec

DworzecMotyw dworca pojawia się przeważnie wśród osób, które bywają znudzone rutyną życia i często szukają nowej ścieżki w życiu. Sen może oznaczać nasze ukryte pragnienie zmian dotychczasowego trybu życia. Niekiedy oznacza szybki, lecz krótki wyjazd.

fot. sxc.hu/photo/1388756 , PauloLee
Znaczenia popularnych senników:
Sennik staropolski:
- wizyta gości
Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~a (22-03-2017r.) - Rozmawiam z mamą przez telefon. Idę ulicą przede mną jest ciemno a z tyłu na uliczce bocznej kilku chuliganów idzie w moim kierunku . Biegnę w stronę domu. Nagle jestem w autobusie. Jadę nim i o chwili wysiadam ale nie sama tyko z wózkiem z córeczką maleńką. Idę w stronę dworca. Mijam stojących pijaczków, mówię przepraszam Pan się odsuwa. Wchodzę na dworzec chce usiąść ale ławki są zajęte a tam gdzie jest wolne są bezdomne kobiety z córkami. Boję się usiąść bo mają choroby na twarzach.zaczerwienienie przy ustach . Boję się że córeczka się czymś zarazi. Córeczką nie ma czapeczki co mnie dziwi.
~Joanna (26-08-2016r.) - Spotkałam się ze swoim dalszym znajomym (mężczyzna) i poszliśmy na spacer na dworzec kolejowy. Było dużo ludzi. Zgubiłam się w tłumie. Nie mogłam znaleźć kolegi. A jak go zobaczyłam, on mnie zobaczył, to po prostu minął.
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Powrót z Berlina: Byłam z grupą znajomych w Berlinie. Mieliśmy wracać i nagle pojawiła się granica którą musieliśmy przekroczyć. Zamiast paszportów kolega miał nasze ogrom...
~Kasia | 5 Czerwca 2015, godz. 9:05r. | Powrót z Berlina »

Dworzec kolejowy: Jestem na dworcu kolejowym z synem i teściową. Na peronie stoi wiele pociągów. Moja teściowa z synem wsiadają pierwsi, ja idę za nimi z walizką. Nagle z...
~Ewa | 29 Marca 2015, godz. 20:15r. | Dworzec kolejowy »

Ocena: 4.29 6 (głosów: 7)
Podobne sny: Poddasze, Gabinet, Szkoła, Ratusz,

Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Szukać Szukałem czegoś w torebce żony i znalazłem pendrive'a z danymi, na których były zdjęcia. ...
  • Teść Śniło mi się, że mój zmarły teść siedział przy wózku mojej córeczki. Co to może oznacza...
  • Grób Śnił mi się groby otwarte, które zamykano betonowymi płytami....
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies