» Przejdź do Menu «
DobrySennik.pl » Sennik » B » Bieg - znaczenie snu

Sennik Bieg

BiegBieganie we śnie w znaczeniu ogólnym świadczy o zbliżaniu się do szczęścia.

Jeśli ty biegniesz - niebawem może spotkać cię coś miłego.

Zobaczyć osobę biegnącą - nieporozumienia z towarzystwem.

Brać udział w dużym biegu - czeka cię sporo pracy.

Widzieć starsze osoby w biegu - zapowiada się jakieś spotkanie rodzinne.

Jeśli chcesz, a nie możesz biegać - trudności w pracy.

Biegać po lesie - wtrącanie nosa w nieswoje sprawy.

Bieg z przeszkodami - rywalizacja w pracy.

Bieg przez płotki - jakieś nieoczekiwane zdarzenie w pracy.

Biegać po łące - szczęście.

Szybki bieg - w krótkim czasie wiele zyskasz w swojej pracy.

fot. sxc.hu/photo/1178014 , katagaci
Znaczenia popularnych senników:
Sennik egipski:
- przeszkody
Zobacz ostatnio zinterpretowane sny:
~Mateusz (22-04-2017r.) - Mój były trener, którego nie lubię, zadzwonił do mnie, że mam wracać do piłki nożnej. Gdy poszedłem na trening to z moją grupą mieliśmy biegać. Ja jako jedyny pobiegłem w złą stronę i biegłem tak bardzo długo, aż zawróciłem. Był tam tylko jeden mój przyjaciel. Reszty nie znałem.
~mira (26-12-2016r.) - Biegłam po dopiero co spadłym białym śniegu na boso ale w ubraniu, w ogóle nie czując zimna a nawet czując ciepło pod stopami. Biegłam wieczorem, oświetloną ulicą w stronę domu. Piękny sen, nie wiem tylko co on może oznaczać...
~Daria (17-12-2016r.) - Spotkałam się z mężczyzną,który mi się podobają. Nagle zaczęliśmy biec, nie zważając na nic, aż nagle przed nami dużo torów kolejowych skąd z każdej strony jechał pociąg który był blisko, chwycił mnie za rękę i pobiegliśmy, gdy już przenieśliśmy tory nie zatrzymaliśmy się, biegliśmy dalej w kierunku dużego budynku. Po wejściu okazało się, że to kino... zamówił bilety, weszliśmy do sali usiadł koło jakiejś dziewczyny która zaczął przytulać,po jakimś czasie miałam tego dość i wybiegłam z sali z płaczem a on za mną, zaczęłam uciekać przed nim i się chować, on mnie szukał i biegał, aż w końcu mnie znalazł przytulił i pocałował.
~Monika (2-10-2016r.) - Rozmawiałam ze swoim chłopakiem, kiedy dotknęliśmy się w ręce. Zdałam sobie sprawę, ze jestem w śnie. Nagle zaczęłam biec w stronę lasu
~Katarzyna (14-06-2016r.) - Biegłam za dzieckiem, trzymając drugie za rękę. Nie mogłam go dogonić, wbiegł na tory i wpadł pod pociąg.
~Iza (22-05-2016r.) - Biegłam w celu sportowym w pewnym momencie zaczęłam tak szybko biec, że aż unosiłam się parę centymetrów nad ziemią. Obserwujący to ludzie byli pełni podziwu a zarazem zdumieni.
~Agnes (30-03-2016r.) - Śniłam, że biegnę przed siebie. Skoczyłam z okna do basenu. Miałam na sobie czerwoną sukienkę. Była piękna pogoda, świeciło słońce. Śnił mi się tez przystojny mężczyzna. Rozmawiałam z nim.
~Anna (3-11-2015r.) - Śniło mi się że ścigam się z jakimiś ludźmi potem został tylko 1 mężczyzna, bieg był trudny pod górę przez przeszkody, zabudowę miejską, po piętrach i klatkach mężczyzna został w tyle ale zaczęła wyprzedzać mnie kobieta, a potem znalazłam się w restauracji - sklepie, gdzie było mało towaru i nie miałam z czego przygotowywać produktów do sprzedaży, poprosiłam o zaopatrzenie i przygotowywałam jakieś jedzenie
Najciekawsze i rozszerzone interpretacje snów:

Trening: Jestem w rodzinnym mieście, biegnę szybko, szybciej niż zazwyczaj, alejką nad jeziorem prowadzącą do parku. Biegnie mi się fantastycznie, nagle na tra...
~Jola | 17 Kwietnia 2023, godz. 9:00r. | Trening »

Pociąg : Śniło mi się, że biegnąc zbliżałem się do przejazdu kolejowego, do którego również zbliżał się pociąg. Zacząłem szybko biec, myśląc, że zdążę przed nim...
~Maks | 25 Lutego 2023, godz. 14:11r. | Pociąg »

Pakowanie walizki i bieg na samolot: Często mi się śni, że pakuję walizki, musze włożyć dużo rzeczy i zawsze zaplanuje za mało czasu na te czynności przez co później mam mniej czasu na pod...
~Kasia | 13 Grudnia 2020, godz. 12:03r. | Pakowanie walizki i bieg na samolot »

Ocena: 4 6 (głosów: 18)

Najnowsze komentarze (1):
  • ~Gość (9 Maja 2018, godz. 13:53)

Pamiętam że chciałem biec w pewne miejsce, jak zacząłem biec dostałem takiego przyśpieszenia, że do póki na coś nie wbiegłem to nie mogłem przestać biec. Bieg był bardzo szybki wręcz nienaturalny.
Opisz swój sen lub dodaj komentarz »

Znajdź symbol w senniku

System interpretacji snów

Ostatnie komentarze

• Tańczyć Tańczyłam ze swoim synem....
  • Pasożyty Śniło mi się, że w lewej ręce miałem mała ranę i wychodził z niej pasożyt, coś w podobnie...
  • Robactwo Pojechałam na urlop z koleżankami. W pokoju hotelowym był trup, a w innym, w toalecie widziałam ...
O nas | Mapa strony | RSS | Kontakt | Regulamin | Polityka prywatności | Informacja o cookies